Mokėjimo dienos skolintojai tiktai – 3 paslaptys jie negalėtų norėti, kad jūs žinotumėte
Tokiu būdu tai pasiekia iki mėnesio galo, ir jūsų piniginė jaučiasi nedaug tuščia, ir vaizdingai ir pažodžiui – tai yra jausmas, su kuriuo daug skaitytojų bus pažįstami. Mokėjimo dienos skolintojai siūlo kažkokį finansinį palengvėjimą formoje mažų, trumpalaikių paskolų, tipiškai mažiau kaip 500£, kuriems pritariama skubiai ir noriai. Pastaraisiais metais, jie užaugo populiarume ir su tuo nesutarimu dėl jų didelių procentų atlygių ir kai kurių mažiau gerbiamų ‘nenaudėlio’ skolintojų veiksmų. Tačiau, kaip su daug gyvenime, išsimokslinimas yra žinojimo raktas, kaip turėti reikalo su kažkuo. Problema su dauguma kreditas gavėjų yra, jie tiesiog nežino savo teisių ir kas pasisukti į bėdos laikais.
1. Pirmi daiktai iš pradžių – išsirenka iš gerbiamų mokėjimo dienos skolintojų tiktai
Svarbu prasidėti nuo šio pagrindinio patarimo – pasirenka mokėjimo dienos skolintoją, kuris priklauso vienam iš svarbiausių prekybos kūnų. Jie yra Vartotojo Finansų Asociacija (CFA), BCCA, Vartojimo kreditas Prekybos Asociacija (CCTA) ir FLA. Kodėl? Kadangi kiekvienas reikalingas, kad jo nariai prikibtų prie griežto elgesio kodekso, didžioji dalis kurio yra suprojektuota, kad apsaugotų teises vartotojų ir palaikytų deramus standartus pramonės viduje.
Taip, ieškodamas mokėjimo dienos skolintojo, būti įsitikinęs, kad ieškos emblemos vieno iš šitų prekybos kūnų. Jei jūs negalite pasirodyti vienas, kalbėti su skolintoju ir klausti. Taip pat apdairu susisiekti su prekybos kūnu, anot kurio jie tvirtina būti prisijungti ir tikrina, kad viskas atvira.
2. Ką mokėjimo dienos skolintojai, kaip manoma, praneša
Mokėjimo dienos ir trumpalaikių paskolų tiekėjai privalo sakyti jums tam tikrus daiktus, kai jūs kalbate su jais, prieš tikrą skolinimąsi. Tai yra jų atsakomybė garantuoti, kad jūs esate visiškai informuotas apie tai, apie ką jūs esate susitarti dėl, tokie kaip pilna skolinimosi kaina. Jei jūs įeinate į kokią nors bėdą, grąžindamas jūsų paskolą, galvojate, ar jūs buvote visiškai informuotas atitinkant Gerą Praktikos Kliento Chartiją.
Pavyzdžiui, kad tinkamai informuotų jus apie jūsų paskolą, laukiama, kad mokėjimo dienos skolintojas duos jums pavyzdį kainos kiekvieno pasiskolinti 100£, apimdamas visus mokesčius ir kaltinimus. Tai garantuoja, kad nėra jokios bjaurios nuostabos, laukiančios jūsų.
3. Kas pasisukti į laikais bėdos – jūsų palūkanų normos šaltis įkrauna
Gera Praktikos Kliento Chartija turi ten padėti tiems, kas skolinasi atsakingai. Tačiau, gyvenimas yra nenuspėjamas, ir jūs galite pasirodyti negalėti grąžinti jūsų paskolą. Tokiais bėdos laikais, būti įsitikinę, kad kalbės su jūsų skolintoju iš pradžių, užuot išvyks tai į praėjusią minutę, ar dar blogiau, atsisako kalbėti su jais apskritai. Pagal Chartiją, skolintojai privalo "reikalą su atvejais finansinio sunkumo užjaučiamai ir teigiamai" visada, ir labiau gerbiami vieno dolerio banknotai bus labai panaudoti prekybiniam ryšiui su sudėtingais atvejais.
Jie ciniškas skaitytojas galėtų galvoti mokėjimo dienos skolintojai nori, kad jūs pasiektumėte bėdoje, tokiu būdu jie gali įkrauti daugiau palūkanų – tai gali būti ištikima diskredituojančioms kompanijoms, bet jūs turėjote išvengti tų, eidamas su vienu prijungtu prie Chartijos prekybos kūno, teisingai? Tiems, kas atsakė su pabrėžtu "taip", jūsų apdovanojimas yra žinios, kad jūs galite užšaldyti savo palūkanų normas – bet tik jei jūs susitariate dėl protingo atmokėjimo plano. Palikite tai ilgiau negu 60 dienų ne užmokesčio, tačiau, ir jūs nebūsite priskirtas į tokį teisingą gydymą – net daugiau priežasties kalbėti su jūsų skolintoju anksti.
Leave a Reply